10 eksempler på hvordan oppblåsbare portaler gir deg økt oppmerksomhet. Best praksis.

Oppblåsbare portaler - Garantert oppmerksomhet hver gang

Kundetilpassede oppblåsbare portaler gir deg en unik visuell oppmerksomhet på idretts arrangementer, festivaler og andre arrangementer hvor folk møtes. Enten du sponser et skiløp, arrangerer et road show eller ønsker mer oppmerksomhet på din neste messe, er oppblåsbare portaler designet for å gi umiddelbar oppmerksomhet rundt din merkevare og logo.
1. Løpe konkurranser. Oppblåsbare portaler skaper en godt synlig og profesjonell ramme på maraton, turmarsjer og andre løpskonkurranser.
Tilfør noe nytt og merkevarebygging til din neste løpskonkurranse med en oppblåsbar portal. Oppblåsbare portaler kan brukes som start og mål skilt, for å vise publikum veien til ditt arrangement og for å skape oppmerksomhet om arrangementet ditt i forkant av selve arrangementet.

 

2. Motrorsport løp. Sett ditt preg på arenaen, festival området eller publikumscampen med en oppblåsbar portal.
Det ideelle stedet å markedsføre merkevaren din til motorsports-elskende menn i deres rette element. Sett ditt preg på populære arrangementer med en oppblåsbar portal. Godt synlig på for eksempel festival området, tilbyr portalen blant annet morsomme fotomuligheter som gir din merkevare god eksponering og oppmerksomhet også etter arrangementet.


3. Sykkelløp: Engasjer publikum og deltagere med en oppblåsbar portal
Enten du er ute etter å profilere deg på et lokal, regional eller nasjonal løp, vil oppblåsbare portaler hjelpe deg å oppnå maksimal synlighet. Triumfbuene har god plass for sponsor bannere og synliggjør deg godt ovenfor, deltakere, frivillige og publikum på arrangementet.

4. Utefester: Portaler tilfører en unik ramme til dine utendørs arrangementer.Små, lette og enkel å administrere, oppblåsbare portaler kan monteres på nær sagt alle underlag, gress, sand, ved bassengkanten eller hvor du nå har ditt arrangement. De gir også arrangementet ditt god synlighet og øker antall besøkende ettersom de høyt og tydelig sier «Hei folkens. festen er her».
 
5. Markedsdager. Oppblåsbare portaler tiltrekker oppmerksomheten fra publikum I området. Ønsker du økt oppmerksomhet og flere besøkende til din neste markedsdag? Oppblåsbare portaler skaper oppmerksomhet blant publikum i ditt område og for media som vil ha en bit av ditt arrangement. Oppblåsbare portaler gir flotte bilde mulighet samt veileder publikumsstrømmen inn og ut av ditt arrangement på en effektiv måte.

 
6. Messe og utstillinger: En oppblåsbar portal er en flott måte å ønske publikum velkommen på.
Oppblåsbare portaler tiltrekker seg oppmerksomhet, viser frem et nytt produkt eller rett og slett ønsker de besøkende velkommen til messen på. Portaler kan fremheve ditt produkt eller firma, og er enkle å montere, demontere, frakte og lagre.



7. Effektiv markedsføring av kurs og skoler: Driver du med kursing?
En oppblåsbar portal gjør det lett å finne kursstedet ditt samtidig som det markedsfører for kommende kunder at her foregår en hunde, fallskjerm, fiskeskole eller hva du nå holder kurs i.
 
8. Hunde og katteutstillinger: Oppblåsbare portaler er elsket av både mennesker og hunder.
Sponser din bedrift lokale hunde og katteutstillinger? Bygg kjennskap til dine produkter og tjenester ovenfor hunde og katteeiere. Oppblåsbare portaler med bedriftens logo ønsker husdyreierne velkommen, samtidig som den markedsfører ditt produkt eller tjeneste!


9. Sponsor inntekter til dine arrangementer.Oppblåsbar portal er en god hjelp i jakt på sponsor penger til dine arrangementer. En sponsor ønsker at deres logo og merkevare skal framstå på en profesjonell måte. Oppblåsbar portaler er visuelt elegante og kan enkelt påføres ulike sponsorers logo til ulike arrangementer. Trykk sponsors logo på transparent folie(store klistre merker) dette gjøres til lave kostnader noe som gir en større andel av sponsors penger til arrangøren. Du kan ha portaler i start og målområdet og underveis i løpet der folk samles. Lever portalen lengre enn sponsoren bytter du sponsors logo lett ut ved bruk av et nytt klistremerke.

10. Butikkåpninger: Skal du åpne er nyåpne en butikk? Si velkommen inn med en oppblåsbar portal.
Ved butikkåpninger er ofte hovedmålsetning å gjøre lokalmiljøet klar over at du åpner ny butikk og få publikum inn døren din. En oppblåsbar velkomstportal sier høyt og tydelig at her åpner vi ny kiosk, sportsbutikk, frisørsalong, eller Kiwi. Kostnads effektiv markedsføring. Kostnadene på en oppblåsbar portal i dine farger og logoer, tangere en enkelt annonse lokal avisene. Forskjellen er at den både gir deg mye oppmerksomhet der du helst vil ha den (der butikken faktisk er) og den gir deg ikke bare eksponering denne ene dagen med i ukene før, rundet og etter selve åpningen. Driver du en kjede og har flere butikkåpninger, vil du få enda mer igjen for pengene ettersom vi snakker om en reklame kanal du eier. 



Se eksempler på oppblåsbare portaler på luftdesign.no