3 produktlansering Ideer som leverer resultater

Oppblåsbare produkt kopier blåser opp din produktlansering.
 

Det er bokstavelig talt tusenvis av nye produkter som lanseres hvert år. Den krevende oppgaven med å skape nok oppmerksomhet rundt disse lanseringene faller som regel i fanget på bedriftseiere og markedsføring direktører.

Dine valg for lanseringen kan virke opplagt. Tv annonsering, betydelig aviskampanje, litt sosiale nettverk, kanskje en demo i butikk. Gode og bra tiltak som sikkert de 1000 andre lanseringene vil benytte seg av også, men hvorfor ikke ta valget om at denne lanseringen skal skille seg ut og legge en (eller alle) av disse 3 produktlanserings ideer til markedsmiks?
 
 

1. Point-of-sales. Oppblåsbare produkt kopier

Point-of-sales displayer er ingen nyhet, men oppblåsbare produkter kopier plassert på samme plass, vil garantert snu folks hoder og skape nettopp det en lansering trenger, oppmerksomhet.

Se for det den økte bevisstheten ditt nye produkt får gjennom en 4 meter høy kjempekopi av seg selv.

2. Oppblåsbare salgsboder kombinert med produktet replikas

Oppblåsbare salgsboder er blant annet svært effektive når de brukes i forbindelse med sampling, Brandet med selskapets farger og logo og forsterket med en oppblåsbar produkt kopi, utgjør de en suveren kombinasjon av funksjonalitet og synlighet. Salgsboden er enkel og effektiv metode for å sikre en base for samplingen, mens produkt replikaen gjør folk oppmerksom på at du er på plass.
 

Dele ut eller samle inn? Kanskje din lansering har mer nytte av å samle inn, enn å dele ut, altså du ønsker påmeldte til din konkurranse, nye abonnementer til bladet eller bestilling av befaring i hjemmet. En oppblåsbar salgsbod er også et perfekt utgangspunkt for en slik aktivitet

3. Salgsbod med produktkopi kombinasjon

En annen mulighet som gir en voldsom wow effekt er kombinasjonen bod og replikas, det vil si en salgsbod som tar igjen elementer fra produkt, slik som et telt hvor «stengene er utformet som sjampoflasker eller et tak formet som en hatt. Eller hva med et bilutstillingstelt, formet som en Citroen berlingo?

Når du bruker disse to elementene(bod og replikas) i kombinasjon med hverandre, får du en dynamisk duo som tilbyr både synlighet og funksjonalitet i ett og samme produkt.

 

En oppblåsbar salgsbod utgjør et svært en innbydende «velkommen til oss» base som, utstyrt med bord og stoler og en kaffemaskin ber den publikum om å stoppe opp , sitte ned  og snakke med en av dine representanter.

 

Enten innendørs eller utendørs, oppblåsbare produkter kopier fungerer like godt praktisk talt i alle miljøer. Enkel å sette opp, lagre og fraktes, vil disse kjempe produktene raskt hjelpe deg å gjøre ditt nye produkt til et kjent produkt.